Blog

Ravi - proste rozwiązania

Przygotowujemy śniadanie i pakujemy je w folię. Proste. Zmywamy naczynia, przecieramy blaty, odkurzamy meble, czyścimy podłogę. Proste… jeśli mamy odpowiednie "narzędzia". Firma Ravi dostarcza prostych rozwiązań dla codziennych czynności, które każdy z nas wykonuje w domu. Marka jest obecna na rynku od 1996r. ale właśnie teraz zdecydowała się zaistnieć na antenach TV.
Dla Ravi przygotowaliśmy serię estetycznych billboardów sponsorskich, które całkiem okazale prezentują się w TVP i TVN.
Kilka z nich umieściliśmy w swoim portfolio.

Bezpieczne daszki w TVN

Wakacje w pełni, cieszą się dzieciaki oraz wszyscy, którym udało się skorzystać z urlopu. Wakacje to także dobry moment na działania reklamowe zwłaszcza, że stacje telewizyjne kuszą niezwykle atrakcyjnymi ofertami. Z takiej propozycji skorzystał Robelit - producent zadaszeń z tzw. bezpiecznego szkła. W lipcu na antenie TVN można zauważyć naszą ostatnią produkcję - billboard sponsorski, w którym Robelit prezentuje swój najnowszy produkt: estetyczne, modułowe daszki balkonowe.

Drogerie w TVN Style

Sieć sklepów Drogerie Polskie z okazji swoich urodzin stworzyła specjalną promocyjną ofertę obejmującą produkty m.in.: Garnier, Henkel, Loreal, Nivea, Unilever, Pierre Rene.
Swoją ofertę Drogerie Polskie kierują głównie do Pań, dlatego spoty dotyczące akcji pojawiają się w TVN Style.
Dla Drogerii przygotowaliśmy 8 spójnych wersji 15-sekundowych spotów, które są emitowane naprzemiennie w ramach jednej kampanii. Jeden z nich zamieściliśmy poniżej.

Mój ulubiony w TVP

Czy billboard sponsorski musi być suchą informacją o sponsorze? Nie! W najnowszą produkcję udało się nam wkomponować szczyptę humoru. Dla niezorientowanych: Mój ulubiony to sztandarowy produkt SDM Wieluń (notabene warto skosztować!), która zdecydowała się zaistnieć na antenie TVP1 i TVP2 jako sponsor programów: Pytanie na śniadanie, Makłowicz w Podróży oraz Euro Według Gesslera.
Kampania sponsoringowa trwa do końca kwietnia.

Nowy EXIM w TV

Sezon wakacyjny tuż tuż. Oferty Biur Podróży z dnia na dzień stają się bardziej interesujące. Kuszą nas niskimi cenami przy wcześniejszej rezerwacji oraz gwarancją niezmiennej ceny. Exim Tours do całego pakietu dodaje możliwość zmian rezerwacji gratis oraz minimalną kwotę zaliczki - 300zł. Może warto skorzystać...
Naszą najnowszą produkcję można oglądać na wszystkich dużych kanałach telewizyjnych do końca marca.

Odlotowa platforma

Holidaycheck to interaktywne narzędzie dla wszystkich, którzy planują urlop. Od 10 lat sprawnie funkcjonuje na niemieckojęzycznych rynkach, a od roku w Polsce. Opinie, zdjęcia, komentarze internautów z całego świata, no i oczywiście możliwość porównania cen i rezerwacji wybranych ofert to Holidaycheck.pl w skrócie.
Holidaycheck przekonuje swoich klientów dużym ładunkiem poczucia humoru w trzech spotach telewizyjnych (z ekspresyjnym hasłem: Ty osiole!). Emisja w styczniu m.in.: TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TVN Meteo, TV4, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat 2, Polsat Play, Polsat Film, Polsat Cafe, Superstacja, Planete, Travel Channel, National Geographic, National Geographic Wild, BBC Knowledge, Canal +, Canal+ Film, Canal + Sport, Canal + Sport2, Ale kino, Comedy Central. Wszystkie trzy wersje spotów można obejrzeć w zakładce w portfolio.

Exim Tours w TV

Biura podróży w ostatnim czasie nie mogą narzekać na brak problemów. Na szczęście nie wszystkie. Exim Tours zdecydował się na telewizyjną kampanię reklamową. Na zlecenie Klienta wykonaliśmy 15 sekundowy spot reklamowy. Od 4 października można go zauważyć na antenie TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN7, Polsat, TV4, Polsat2, Discovery oraz w kanałach tematycznych ATMedia.